הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

 

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

באתר מוצב תפריט הנגשה של חברת הנגשת אתרים – נגיש בקליק.  לחיצה על כפתור הנגישות מאפשרת את פתיחת התפריט המכיל כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Safari, Opera. אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף למגבלות ולתנאי השימוש בתוכנה.

 

אפשרות הנגישות בתפריט:

  • השבתת ההבזקים.
  • סימון כותרות.
  • שינוי צבע רקע.
  • זום (הקטנה).
  • זום (הגדלה).
  • הקטנת גופן.
  • הגדלת גופן.
  • שינוי הפונט לקריא יותר.
  • ניגודיות בהירה.
  • ניגודיות כהה.
  • הדגשת קישורים באתר.
  • הדגשת כותרות באתר.
  • הצהרת נגישות.
  • שליחת משוב נגישות.

 

שימוש ברכיבים ואתרי צד שלישי:

כאשר נעשה שימוש ברכיבים או אתרי אינטרנט של צד שלישי באתר כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, צ`אטים חיצוניים ואחרים שאינם בשליטתנו, ייתכן והדבר יציב אתגרים בשימוש באתר בידי אנשים בעלי מוגבלויות שאין ביכולתנו לתקן.

להלן מספר דוגמאות למדיניות הנגישות באתרי צד שלישי:

 

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב.

פרטי רכז/ת נגישות בחברה

שם: עמית

טלפון: 050-2449404

אימייל: motish2013@gmail.com

 

פירוט הסדרי נגישות בחברה

פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המשרדים, חנויות, נכסים:

  • חניות נכים.
  • דרכי גישה מותאמות לנכים.
  • כניסות נגישות.
  • אזורי המתנה.
  • דלפק כניסה / שירות / מודיעין.
  • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms).
  • נהלי שירות נגישים: סיוע במילוי טפסים, פטור מתור.